Gå till huvudinnehåll

Nyhet Publicerad 10.11.2022 09.58

Chattboten för Muskuloskeletal och plastikkirurgi ger råd till kunderna

Nyckelord:
  • muskuloskeletal och plastikkirurgi
  • kundtjänst
  • chat

På Muskuloskeletal och plastikkirurgins webbplats finns en bot som ger svar på vanliga frågor på både finska, svenska och engelska. Om boten inte kan svara på frågan, kan kunden diskutera med en kundrådgivare på finska genom att identifiera sig elektroniskt i chatten.

Syftet med tjänsten är att göra uträttandet av ärenden smidigare för kunden och minska rusningen under telefontiderna.

Vi hoppas att patienterna också använder elektroniska tjänster i sina ärenden, det vill säga använder Maisa-tjänsten i mobilappen eller på adressen: www.maisa.fi.

Svar på de vanligaste frågorna hittas i chattboten för Muskuloskeletal och plastikkirurgi på HUS webbplats www.hus.fi. Genom att söka på verksamhetsställets namn hittar du sidan, där chattboten finns.

Den centraliserade telefontjänsten för Muskuloskeletal och plastikkirurgi betjänar mån–fre kl. 8.00–16.00 på numret 09 471 73500. Vi har en återuppringningstjänst. För samtalet uppbärs normal lokalnätsavgift för hela samtalstiden.

 

Respons

Hittade du vad du sökte?

Tack för responsen!

Tack för responsen!

Skriv in din respons om webbplatsen här.

Du skriver väl inte in dina personliga uppgifter här. Observera att vi inte svarar på respons som lämnats via denna blankett. Respons som inte gäller webbplatsen kan ges på vår webbplats.

Skriv in din respons om webbplatsen här.

Du skriver väl inte in dina personliga uppgifter här. Observera att vi inte svarar på respons som lämnats via denna blankett. Respons som inte gäller webbplatsen kan ges på vår webbplats.