Tukielin- ja plastiikkakirurgian botti neuvoo asiakkaita
Asiasanat:Tukielin- ja plastiikkakirurgian verkkosivuilla on avautunut botti, joka antaa vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Jos botti ei osaa vastata kysymykseen, voi asiakas keskustella asiakaspalvelijan kanssa suomeksi tunnistautumalla sähköisesti chatissa.
Palvelun on tarkoitus sujuvoittaa asiakkaan asiointia ja vähentää puhelinaikojen ruuhkautumista.
Toivomme, että potilaat käyttävät asioinnissaan myös sähköisiä palveluita eli asioivat Maisa-palvelussa mobiilisovelluksella tai osoitteessa: www.maisa.fi.
Vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin löydät Tukielin- ja plastiikkakirurgian chatbotista www.hus.fi. Syöttämällä hakukenttään toimipisteen nimen löydät sivun, jossa chatbot sijaitsee. Chatbotin kautta on mahdollista siirtyä chattiin asioimaan puhelinpalvelun asiakaspalvelijan kanssa.
Tukielin- ja plastiikkakirurgian keskitetty puhelinpalvelu palvelee ma-pe klo 8.00–16.00 numerossa
09 471 73500. Käytössä on takaisinsoittopalvelu. Puhelusta menee normaali paikallisverkkomaksu koko puhelun ajalta.