Gå till huvudinnehåll

Ge oss respons

Du kan ge oss respons både på vården och vår verksamhet i allmänhet. Din respons är viktig – den hjälper oss att utveckla våra tjänster.

Observera när du ger respons att den inte får innehålla någon personbeteckning eller annan konfidentiell information om din eller någon annans vård. Av dataskyddsskäl svarar vi inte på frågor om din personliga vård genom responssystemet. Kontakta i dessa fall enheten som ansvarar för din vård. Du kan inte avboka en bokad tid med responsformuläret. Om du vill ge en anmärkning eller framföra ett klagomål ger patientombudsmännen handledning.

Läs mer om patientombudsmännen.

Vi besvarar kundrespons inom sju vardagar och utnyttjar responsen i utvecklingen av vår verksamhet.

Kundnöjdhet

Vi mäter kundnöjdheten med det internationella rekommendationsindexet NPS ((Net Promoter Score). NPS-talet kan vara allt mellan -100 och +100. Vi mäter NPS-talet med frågan: Hur sannolikt skulle du rekommendera vår poliklinik/avdelning till dina vänner eller din familj om de behövde liknande hjälp?

Talet bygger på responsen från de senaste månaden.

NPS
Jour och psykiatri
+58
Mål
+50
Responsmeddelanden
4598

NPS
Övriga vårdenheter
+83
Mål
+70
Responsmeddelanden
29274

Respons

Hittade du vad du sökte?

Tack för responsen!

Tack för responsen! Berätta om hur vi kan förbättra den här sidan.

Berätta om hur vi har lyckats eller hur vi kan förbättra den här sidan.

Du skriver väl inte in dina personliga uppgifter här. Observera att vi inte svarar på respons som lämnats via denna blankett. Respons som inte gäller webbplatsen kan ges på vår webbplats.

Du skriver väl inte in dina personliga uppgifter här. Observera att vi inte svarar på respons som lämnats via denna blankett. Respons som inte gäller webbplatsen kan ges på vår webbplats.