Asiakaspalvelu

17.3.2020: Puhelinpalvelumme on ruuhkautunut koronatiedustelujen vuoksi. 

Luethan Usein kysyttyä koronaviruksesta -sivun (linkki alla), ennenkuin otat yhteyttä. 

>> Lue Usein kysytyt kysymykset koronaviruksesta (HUSLAB ja HUS Kuvantaminen)​


​​​Tavoitat HUS Kuvantamisen asiakaspalvelun seuraavasti:


puhelimitse 09 471 80900 (ma-pe klo 8-15.30)
live-chatissa osoitteessa hus-kuvantaminen.fi​ (ma-pe klo 8-15)
 
chatbot ja nettiajanvaraus käytössäsi ympäri vuorokauden

Puhelinpalvelu on tarkoitettu terveysasemien potilaille Uudenmaan alueella. Autamme ajanvarauksissa myös lähettäviä yksiköitä, jos ne varaavat ajan potilaan puolesta.

Rinnalla toimii nettiajanvaraus, jonka suosio lisääntyy jatkuvasti. Asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä siihen, että he voivat valita netissä vapaasti tutkimuspaikan ja -ajan.
 
HUS Kuvantamisen asiakaspalvelua hoitaa tiimi, jossa työskentelee noin 9 alan ammattilaista usean vuoden kokemuksella. 

Palautetta puheluista kerätään tekstiviestillä. Palautteessa kysytään muun muassa, voisitko suositella HUS Kuvantamisen keskitettyä ajanvaraus- ja neuvontapalvelua muille. 

HUS Kuvantaminen kehittää ahkerasti keskitettyä ajanvarausta ja nettiajanvarausta eteenpäin. Molempien piiriin tulee jatkuvasti uusia tutkimuksia.​ 

Uusin palvelukanava on Neuvo-chatbot, jossa löytyy myös live-chat asiakaspalvelijalle. Neuvosta löytyy apua esimerkiksi ajanvaraukseen, toimipisteiden löytämiseen ja aukioloaikoihin. Neuvon löydät etusivultamme hus-kuvantaminen.fi, ikkuna näytön oikeassa alalaidassa​. 
HUS_helpdesk.pngPuhelinpalvelumme on ruuhkautunut koronatiedustelujen vuoksi. 

 

 Luvut

 
Puheluita 8600 kpl/kk
Takaisinsoittoaika 14 min
Tiimin koko 9 henkilöä​
 

 Linkit