Siirry pääsisältöön

Anna palautetta

Voit antaa meille palautetta sekä hoidosta että yleisesti toiminnastamme. Palautteesi on meille tärkeä, sillä se auttaa meitä kehittämään palveluitamme.

Huomioithan palautetta antaessasi, ettei palautteeseen saa laittaa henkilötunnusta tai muuta luottamuksellista tietoa sinun tai toisen henkilön hoidosta. Tietosuojasyistä emme vastaa henkilökohtaista hoitoasi koskeviin kysymyksiin palautejärjestelmän kautta. Otathan näissä tapauksissa yhteyttä sinua hoitavaan yksikköön. Varattua aikaa et voi perua palautelomakkeella. Muistutuksissa ja kanteluissa ohjaavat potilasasiamiehet.

Lisätietoja potilasasiamiehistä

Vastaamme asiakaspalautteisiin seitsemän arkipäivän kuluessa ja hyödynnämme niitä toimintamme kehittämisessä.

Asiakastyytyväisyys

Mittaamme asiakaskokemustamme kansainvälisellä NPS-suositteluindeksillä (Net Promoter Score). NPS-lukema voi olla mikä tahansa -100:n ja +100:n välillä. Mittaamme NPS-lukua kysymyksellä: ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit sairaalaamme tai yksikköämme viime käyntisi perusteella ystävillesi tai perheellesi, jos he tarvitsisivat samankaltaista hoitoa tai tutkimusta?” Tavoitelukumme päivystyspalveluissa on +50 ja muussa hoidossa +70.

NPS-lukema on laskettu viimeisimmän kuukauden palautteiden perusteella.

NPS
Päivystykset ja psykiatria
+63
Tavoite
+50
Palautteita
6646

NPS
Muut hoitoyksiköt
+80
Tavoite
+70
Palautteita
23193

Feedback

Löysitkö etsimäsi?