Sähköiset palvelut Palvelemme asiakkaitamme ja potilaitamme HUSissa yhä enemmän myös digitaalisesti. Tarjoamme potilaille asiointiin, yhteydenpitoon ja hoitoon liittyviä sähköisiä palveluita, joita voit hyödyntää ajasta ja paikasta riippumatta. Kehitämme jatkuvasti myös uusia ratkaisuja ja palveluja yhteistyössä potilaidemme ja kumppaneidemme kanssa. Asiakkaiden digitaalisten asiointimahdollisuuksien parantaminen on yksi HUSin keskeisistä tavoitteista. Lisätietoa sähköisistä palveluistamme saat sinua hoitavasta yksiköstä. Anna palautetta Päivystysapu 116 117 Laboratorion ajanvaraus (link to a different website) Kuvantamisen ajanvaraus (link to a different website) Kokeile koronabottia (link to a different website) Tästä Omapolulle (link to a different website) Kirjaudu Maisaan (link to a different website) Tästä Omaolon etusivulle (link to a different website) Muita palveluita Etävastaanotot Ilmoitamme, jos aikasi on etävastaanotto. Saat ohjeet ajanvarauksen yhteydessä. HUSssä on käytössä Apotin potilasportaali Maisan etävastaanotto tai etävastaanotto Terveyskylän Omapolulla. Käytämme erityistilanteissa ja ryhmävastaanotoilla myös Microsoft Teamsiä. Lisätietoa saat hoitavasta yksiköstä. Omakanta Omakanta-portaalista voit katsoa omat potilastietosi, jos olet täysi-ikäinen Omavointi Omavointi-palvelussa näet sinulle aktivoituja hoitoosi liittyviä kyselyitä (vaatii tunnistautumista). Omat potilastiedot ja potilasasiakirjapyynnöt Tästä Hoidon jälkeen -sivulle Sähköinen suostumus biopankkinäytteen antamiseen Biopankkinäytteiden avulla edistetään lääketieteellistä tutkimusta, jonka tarkoituksena on kehittää uusia lääkkeitä ja hoitomuotoja. Tutustu ja anna vapaaehtoinen suostumus! Helsingin Biopankin sivuille Terveyskylä Tutustu Terveyskylän e-terveyspalveluiden oppaaseen