Anna palautetta
Voit antaa meille palautetta sekä hoidosta että yleisesti toiminnastamme. Palautteesi on meille tärkeä, sillä se auttaa meitä kehittämään palveluitamme.
Huomioithan palautetta antaessasi, ettei palautteeseen saa laittaa henkilötunnusta tai muuta luottamuksellista tietoa sinun tai toisen henkilön hoidosta. Tietosuojasyistä emme vastaa henkilökohtaista hoitoasi koskeviin kysymyksiin palautejärjestelmän kautta. Otathan näissä tapauksissa yhteyttä sinua hoitavaan yksikköön. Varattua aikaa et voi perua palautelomakkeella. Muistutuksissa ja kanteluissa ohjaavat potilasasiamiehet.
Avoin palaute ,
Avointa palautetta voit antaa nimettömänä joko tietylle yksikölle tai yleisesti koko HUSille. Antaessasi yleistä palautetta kirjoita yksikön nimi -kohtaan HUS yleinen palaute. Jos haluat vastauksen, jätäthän meille yhteystietosi.

Asiakastyytyväisyyskysely ,
Asiakastyytyväisyyskysely on tarkoitettu meillä hoidossa olleille potilaille ja asiakkaille. Vastausohjeet kyselyyn saat hoitavasta yksiköstäsi. Kysely täytetään nimettömänä.
