Siirry pääsisältöön

Mitä mieltä olet HUS.fi-verkkosivustosta?

Vastaa lyhyeen kyselyyn ja kerro meille, miten sivusto toimii sinun mielestäsi. 

Kyselyyn vastaaminen vie vain muutaman minuutin.

Kiitos ajastasi!

Tästä kyselyyn. 

Asiakastyytyväisyys

Me HUSissa haluamme kehittää toimintaamme ja parantaa palvelujamme entistä paremmaksi. Kaikki saadut asiakaspalautteet ovat arvokkaita, ja ne antavat asiakkaillemme mahdollisuuden vaikuttaa. Hyödynnämme saatuja palautteita muun muassa palvelujen, asiakaspalvelun ja johtamisen kehittämisessä.

Nainen istuu sairaalan sohvalla.

Saatujen palautteiden perusteella olemme muun muassa kehittäneet hoitokäytäntöjä ja palveluitamme, parantaneet potilaidemme tietosuojaa ja yksityisyyttä sekä kouluttaneet henkilökuntaamme. Olemme hyödyntäneet palautteita myös toimintaa kehittävissä hankkeissamme. 

Saamme paljon kiitoksia erityisesti ystävällisestä palvelusta, hyvästä hoidosta ja laadukkaasta potilasruuasta. Kiitokset kannustavat meitä antamaan yhä parempaa hoitoa ja pitämään yllä toimintamme laatua.

Asiakastyytyväisyyskysely ja suositteluindeksi NPS

Lähetämme asiakkaillemme otantana tekstiviestillä asiakastyytyväisyyskyselyn. Viesti tulee numerosta 18588. Kyselyssä ei ole linkkejä, vaan siihen vastataan tekstiviestillä. Kysymyksiä on 2–3 ja niihin vastaaminen on maksutonta. 

Voit halutessasi kieltäytyä asiakastyytyväisyyskyselyn vastaanottamisesta. Jos et halua kyselyä, voit olla yhteydessä suoraan sinua hoitaneeseen yksikköön.

Suositteluhalukkuus (NPS)

Koko HUS

Palautteita (kpl)
396039
Tilanne
-100
82
100

 

”Lapseni on joutunut käymään jo vuosia useita kertoja vuodessa käynneillä ja operaatioissa lastensairaalalla. Vanhempana olen aina stressaantunut ja jännittynyt. Siksi on ihanaa, että kaikki kohtaamani ammattilaiset ovat hyvin ystävällisiä ja huomioivan sekä lapsen että vanhemman. Käynti sairaalassa ei lisää stressiäni vaan se helpottaa sitä. Tulee olo, että lapseni asioista huolehditaan. Maisan kautta olen aina saanut lapsen muuttuneeseen terveydentilaan apua nopeasti. Teette mahtavaa työtä, jolla on suuri vaikutus. Kiitos teille.” 
(Lasten reumavastaanotot, Uusi lastensairaala)

”Edellisestä leikkauksesta oli kulunut useampi vuosi. Tämä käynti yllätti positiivisesti! Tiesin koko ajan missä mentiin, minulle kerrottiin selkeästi mitä seuraavaksi tapahtuu. Operaatio eteni hallitusti. Koko hoitoon osallistunut henkilöstö oli hyväntuulista, vaikka leikkauspäivänä osastolla oli tavallistakin kiireempää. Minua kuultiin ja kuunneltiin. Jopa heräämössä pääsin vaikuttamaan tarjotun aamupalan sisältöön. 
(Anestesia- ja leikkausyksikkö, Hyvinkään sairaala)

”Haluan kiittää yhteispäivystyksen henkilökuntaa erinomaisesta hoidosta. Olin seurannassa muutaman tunnin ajan ja minut tutkittiin todella hyvin ja perusteellisesti. Kohtaamisesta jäi positiivinen fiilis, vaikka tilanne olikin alkuun ahdistava. Kiitos.”
(Yhteispäivystys, Peijaksen sairaala)

Kehitämme toimintaamme asiakaspalautteen perusteella

Esimerkkejä toimenpiteistä, joita olemme tehneet:









Päivitetty: 03.11.2025

Palaute

Löysitkö etsimäsi?

Kiitos palautteesta!

Kiitos palautteestasi!

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.