Siirry pääsisältöön

Asiakastyytyväisyys

Me HUSissa haluamme kehittää toimintaamme ja parantaa palvelujamme entistä paremmaksi. Kaikki saadut asiakaspalautteet ovat arvokkaita, ja ne antavat asiakkaillemme mahdollisuuden vaikuttaa. Hyödynnämme saatuja palautteita muun muassa palvelujen, asiakaspalvelun ja johtamisen kehittämisessä.

Sairaanhoitaja juttelee potilaalle käytävällä.

Saatujen palautteiden perusteella olemme muun muassa kehittäneet hoitokäytäntöjä ja palveluitamme, parantaneet potilaidemme tietosuojaa ja yksityisyyttä sekä kouluttaneet henkilökuntaamme. Olemme hyödyntäneet palautteita myös toimintaa kehittävissä hankkeissamme. 

Saamme paljon kiitoksia erityisesti ystävällisestä palvelusta, hyvästä hoidosta ja laadukkaasta potilasruuasta. Kiitokset kannustavat meitä antamaan yhä parempaa hoitoa ja pitämään yllä toimintamme laatua.

"Hyvä ystävällinen henkilökunta, lämmin kiitos kaikille. Minua kohdeltiin yksilönä, ei massana."

"Asiallinen, ystävällinen, ammatillinen ja asiansa osaava henkilökunta, niin poliklinikalla, osastolla, kuin leikkaussalissa sekä heräämössäkin. Kiitos teille jokaiselle, voin täydestä sydämestä kiittää ja kehua teitä kaikkia!"

"Palvelu oli todella kiitettävää ja vaikka itseäni jännitti kyseinen operaatio, henkilökunta tsemppasi ja rohkaisi minua tässä. Erittäin suuri kiitos kaikesta!"

Kehitämme toimintaamme asiakaspalautteen perusteella

Esimerkkejä toimenpiteistä, joita olemme tehneet:

"Ruoka osastolla oli hyvää ja yöhoitajat empaattisia ja osaavia."

”Kiitos asiantuntevasta ja ystävällisestä hoidosta sekä palvelusta. Ehdottomasti sairaalakokemuksistani parhaimpien joukossa!”

"En ole missään kohdannut näin ystävällisiä hoitajia, jotka eivät anna kiireen haitata asiakkaan kohtaamista ja auttamista. On ollut rento olo koko hoitojakson ajan. Kiitokset osaston hoitajille!"