Gå till huvudinnehåll

error

  • Could not retrieve the oEmbed resource.

Kundnöjdhet

Vi inom HUS vill utveckla vår verksamhet och göra våra tjänster ännu bättre. All kundrespons är värdefull för oss och ger våra kunder möjlighet att påverka. Vi använder den respons vi har fått i utvecklingen av tjänster, kundservice och ledning.

Sairaanhoitaja juttelee potilaalle käytävällä.

Utifrån respons vi har fått har vi bland annat utvecklat vår vårdpraxis och våra tjänster, förbättrat dataskyddet och integriteten för våra patienter samt utbildat vår personal. Vi har också använt respons i våra projekt för verksamhetsutveckling.

Vi får mycket positiv respons, särskilt för vänlig service, bra vård och högkvalitativ patientmat. Det uppmuntrar oss att ge ännu bättre vård och upprätthålla kvaliteten på vår verksamhet.

"Bra, vänlig personal. Ett varmt tack till alla. Jag bemöttes individuellt, inte som en i mängden."

"Saklig, vänlig, professionell och kompetent personal på såväl polikliniken och avdelningen som i operationssalen och på uppvakningen. Tack till var och en av er, jag tackar och berömmer er alla från djupet av mitt hjärta!”

"Servicen var verkligen berömvärd, och fastän jag var nervös inför operationen så blev jag uppmuntrad och påhejad av personalen. Stort tack för allt!"

Vi utvecklar vår verksamhet utifrån kundrespons

Exempel på åtgärder som vi har vidtagit:










“Maten på avdelningen var god och nattskötarna empatiska och skickliga."

“Tack för en sakkunnig och vänlig vård samt service. Absolut bland de bästa sjukhuserfarenheterna jag har haft!"

"Jag har aldrig någonstans mött så vänliga skötare som inte låter brådskan påverka hur kunderna bemöts och får hjälp. Jag har kunnat slappna av under hela vårdperioden. Tack till avdelningens skötare!”

Feedback

Hittade du vad du sökte?