Siirry pääsisältöön

Potilashoito, laatu ja potilasturvallisuus

Tältä sivulta löydät tietoa sairaanhoitoalueistamme, tulosyksiköistämme ja tulosalueistamme. Tällä sivulla kerromme myös potilashoidon laadusta ja turvallisuudesta. Sivulla on lisäksi potilaidemme tarinoita.

Asiakastyytyväisyys

Mittaamme asiakaskokemustamme kansainvälisellä NPS-suositteluindeksillä (Net Promoter Score). NPS-lukema voi olla mikä tahansa -100:n ja +100:n välillä. Mittaamme NPS-lukua kysymyksellä: ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit sairaalaamme tai yksikköämme viime käyntisi perusteella ystävillesi tai perheellesi, jos he tarvitsisivat samankaltaista hoitoa tai tutkimusta?” Tavoitelukumme päivystyspalveluissa on +50 ja muussa hoidossa +70.

NPS
Päivystykset ja psykiatria
+42
Tavoite
+50
Palautteita
3569

NPS
Muut hoitoyksiköt
+70
Tavoite
+70
Palautteita
8702

Tulosalueet ja potilashoidon tuki

Avanne ei estä elämää

Potilastarina

Krooninen suolistosairaus sai Santra Lacyn tekemään päätöksen, jota moni pelkää: ottamaan pysyvän avanteen.