Anna palautetta

Voit antaa HUSille palautetta sekä hoidosta että yleisesti toiminnastamme. Palautteesi on tärkeä – se auttaa meitä kehittämään palveluamme.

avoin_palaute.jpg
asiakastyytyväisyyskysely_sininen.jpg
​​
Avointa palautetta voi antaa kuka tahansa joko tietylle yksikölle tai koko HUSille.

Palautteen voi antaa nimettömänä.
Jos haluat palautteeseen vastauksen, jätä vastaukseen yhteystietosi.

Jos haluat antaa yleistä palautetta, kirjoita yksikön nimi -kohtaan HUS yleinen palaute.
Asiakastyytyväisyyskysely on tarkoitettu HUSissa hoidossa olleille potilaille ja palvelua saaneille asiakkaille.
Vastausohjeet kyselyyn saadaan hoitavasta yksiköstä. 
 
Kysely täytetään nimettömänä.

 


Alla oleville HUSin yksiköille voi antaa kohdennettua palautetta. Tukipalvelut kattavat mm. puhtaanapidon, potilas- ja henkilöstöruokailun sekä aula-, asiointi- ja tekstinkäsittelypalvelut.







​Ongelmatilanteissa voi olla yhteydessä suoraan kyseiseen yksikköön. Yhteystiedot löytyvät täältä​.

Muistutuksissa ja kanteluissa ohjaavat potilasasiamiehet
 

Huomioi palautetta antaessasi


  • Palautteeseen ei saa laittaa henkilötunnusta tai luottamuksellista tietoa omasta tai toisen henkilön hoidosta.
  • Tietosuojasyistä henkilökohtaista hoitoa koskeviin kysymyksiin ei vastata palautejärjestelmän kautta, vaan tuolloin kannattaa ottaa yhteyttä potilasasiamiehiin.
  • Varattua hoito- tai tutkimusaikaa ei voi perua palautelomakkeella.
​​​