Kundnöjdhet

​​HUS Bildiagnostiks NPS:

​​​​​​​​
​Om du vill kan du ändra granskningsperioden i NPS från menyn, t. ex. de senaste 7 eller 30 dagarna, eller från början av året.​

Så här rekommenderar kunderna oss:​


Sakkunnig läkäre och god medmänsklig vård



 

 Hur gick det?

 
NPS, dvs. Net Promoter Score, berättar hur stor del av våra kunder skulle rekommendera kundtjänsten på HUS Bilddiagnostik till sina nära och bekanta. 

Ju högre siffra, desto nöjdare kunder.
Svaren från kunderna klassificeras enligt följande:

0–6 = kritik
7–8 = passiv
9–10 =rekommendationer

HUS Bilddiagnostiks rekommendationsindex, dvs NPS, mäts med apparater för snabbrespons på fem platser i taget. 

 

 Kundpanel

 
I HUS Bilddiagnostik verkar en aktiv kundpanel som lyfter fram patienternas och kundernas uppfattningar vid utvecklingen av tjänster.