Chattbot och live-chatt

Behöver du hjälp? Neuvo hjälper dig!


HUS Bilddiagnostiks Neuvo-chattbot är avsedd för kunder som kommer för bilddiagnostiska undersökningar. Du får rådgivning t.ex. om tidsbokning, att hitta verksamhetsställen och om öppettider.
 
Neuvo fungerar som assistent för kundtjänsten 24/7 och hjälper dig alltid när du behöver det. Du hittar Neuvo i högermenyn nere på sidan på adressen www.hus-kuvantaminen.fi​ (Neuvo talar bara finska för tillfället).​
 

Hur fungerar den?

 
1. Skriv en fråga till Neuvo-boten. Neuvo ger råd och guidar dig.
 
Börja diskussionen genom att skriva en fråga i chatt-fönstret. Neuvo-boten kan hjälpa dig särskilt i frågor som gäller tidsbokning, verksamhetsställen och öppettider. 

I tjänsten behandlas inte personliga uppgifter, skriv alltså inte dina personuppgifter i chatten.

Det lönar sig att fråga Neuvo så enkla frågor som möjligt, en fråga i taget. Boten lär sig hela tiden, som grund har den lärts de vanligaste frågorna och svaren.

Tyvärr Neuvo talar bara finska för tillfället. Om du vill direkt ha kontakt med en kundrådgivare, skriv ”siirry asiakaspalvelijalle” i chatt-fönstret (Neuvo talar bara finska för tillfället).​

 
2. Live-chatt vardagar kl. 8-15 som tilläggshjälp
 
Om Neuvo inte kan svara på dina frågor, styrs du till en kundrådgivare för en live-chatt. Tjänsten är öppen vardagar kl. 8-15.
 
Live-chatten sköts av HUS Bilddiagnostiks centraliserade tidsboknings- och kundtjänst.
CHATBOT_hahmo_rgb.jpg

Du hittar Neuvo i högermenyn nere på sidan på adressen: