Chatbot ja live-chat

​​​Tarvitsetko apua? Neuvo auttaa!


HUS Kuvantamisen Neuvo-chatbot on tarkoitettu asiakkaille, jotka ovat tulossa kuvantamistutkimuksiin. Neuvontaa saat esim. ajanvarauksesta, toimipisteiden löytämisestä ja aukioloajoista.
 
Neuvo toimii asiakaspalvelun apurina 24/7 ja on apunasi aina tarvittaessa. Neuvon löydät näytön oikeasta alalaidasta ja sivuiltamme osoitteessa www.hus-kuvantaminen.fi​.

 

Miten se toimii?

 
1. Kirjoita kysymys Neuvo-botille. Neuvo ohjaa ja opastaa!
 
Aloita keskustelu kirjoittamalla kysymys chat-ikkunaan. Neuvo-botti osaa auttaa erityisesti ajanvaraukseen, toimipisteisiin ja aukioloaikoihin liittyvissä kysymyksissä. 

Palvelussa ei käsitellä henkilökohtaisia asioita, joten ethän kirjoita siihen henkilötietojasi.

Neuvolta kannattaa kysyä mahdollisimman yksinkertaisia kysymyksiä, yksi kysymys kerrallaan. Botti oppii koko ajan, pohjaksi sille on opetettu yleisimmin kysyttyjä kysymyksiä ja niihin vastauksia.

Jos haluat suoraan asiakaspalvelijalle, kirjoita chat-ikkunaan "puhu asiakaspalvelijalle".

 
2. Jatkoapuna live-chat arkisin klo 8-15
 
Jos Neuvo ei osaa vastata kysymykseesi, sinut ohjataan live-chattiin asiakaspalvelijalle. Palvelu on auki arkisin klo 8-15.
 
Live-chatiä hoitaa HUS Kuvantamisen keskitetty ajanvaraus- ja asiakaspalvelu.


HUS Kuvantamisen chatbot-palvelun tietosuojalomake:

CHATBOT_hahmo_rgb.jpg

 

Neuvon löydät näytön oikeasta alalaidasta ja sivuiltamme osoitteessa:
hus-kuvantaminen.fi​