Asiakastyytyväisyys

​​​​​
VINKKI!
Voit halutessasi vaihtaa NPS-mittarin tarkasteluajanjaksoa ylhäältä valikosta, valittavanasi on muun muassa "viimeiset 7 päivää", "edellinen kuukausi" tai "vuoden alusta".


 

 Näin asiakkaat meitä suosittelevat:

 
Palaute nelikenttä.jpg

 

 Miten meni?

 
NPS eli Net Promoter Score kertoo, kuinka suuri osa asiakkaistamme suosittelisi HUS Kuvantamisen asiakaspalvelua läheisilleen ja tuttavilleen. 

Mitä suurempi lukema, sitä tyytyväisemmät asiakkaat.  ​
Asiakkaiden antamat vastaukset luokitellaan seuraavasti:

0–6 = arvostelijat
7–8 = passiiviset
9–10 = suosittelijat

HUS Kuvantamisen suositteluindeksi eli NPS mitataan pikapalautelaitteilla viidessä toimipisteessä kerrallaan.​​​


 

 Asiakasraati

 

HUS Kuvantamisessa toimii aktiivinen asiakasraati, joka tuo potilaan ja asiakkaan näkemyksiä esiin palveluiden kehittämisessä. 

Lue lisää