Palauteseuranta

Palautteet auttavat meitä kehittämään toimintaamme ja parantamaan palvelujamme. Hyödynnämme saatuja tietoja muun muassa asiakaspalvelussa, palvelujen kehittämisessä ja johtamisessa.
 
Suurin osa saamastamme palautteesta on kiitosta hyvästä hoidosta sekä palvelusta. Se kannustaa meitä antamaan yhä parempaa hoitoa.

Sivun oikean reunan valikosta voit lukea, miten olemme hyödyntäneet palautetta eri puolilla HUSia.
 

 
"Hyvä ystävällinen henkilökunta, lämmin kiitos kaikille. Minua kohdeltiin yksilönä, ei massana."
"Ruoka osastolla oli hyvää ja yöhoitajat empaattisia ja osaavia."
"Lääkärit  kertoivat hyvin tarkkaan mitä toimenpiteitä kulloinkin tehtiin. Olivat ystävällisiä ja empaattisia. Suuret kiitokset!"

  
 

 HUSiin palautetta tavoitemäärä vuonna 2019