HUS Tukipalvelut

HUS Tukipalvelut on Suomen suurin tukipalveluja tuottava organisaatio. Tarjoamme
sosiaali- ja terveydenhuollon asiakkaidemme erilaisiin tarpeisiin monipuolisia palvelukokonaisuuksia yksilöllisesti, ketterästi ja osaavasti.

Mottomme on: tarjoamme vain erinomaista asiakaspalvelua. Tämän varmistaa yli 3 500 alansa osaajaamme, jotka työskentelevät päivittäin merkittävänä osana asiakkaan palvelupolkua. HUS Tukipalveluiden asiakkaita ovat potilasasiakkaiden lisäksi henkilöstö ja jäsenkunnat.

Asiakkaat voivat antaa palautetta joko HUS Tukipalvelujen palveluista yleensä tai kohdistettuna tiettyyn palveluun. Erityisesti potilasasiakkaille suunnatun asiakastyytyväisyyskyselyn kautta palautetta voi antaa ruoasta, ravitsemuksesta ja puhtaanapidosta. Keräämme tehostetusti asiakaspalautetta 2-3 kertaa vuodessa. Pyrimme hyödyntämään sähköisiä palautejärjestelmiä ja palautetta voi antaa joko omalla älylaitteella tai hyödyntämällä hoitoyksiköissä olevia laitteita. Käytössämme on myös pikapalautelaitteita, joissa asiakas voi antaa palautetta suoraan palvelutilanteessa. 

HUS Tukipalveluissa saatu palaute käsitellään mahdollisimman nopeasti ja toimintaa kehitetään saadun palautteen perusteella jatkuvasti. Palautteiden yhteenvedot käsitellään HUS Tukipalveluiden palvelulinjoilla, johtoryhmässä sekä asiakas- ja kokemusasiantuntijaraatien tilaisuuksissa, jotta keskeisimmät kehittämiskohteet voivat nostaa esiin.
 
1.10.-31.12.2018 välisenä aikana HUS Tukipalveluille on tullut yhteensä 72 avointa palautetta. Olemme nostaneet palautteista esille seuraavat teemat:

      1. Viiden tähden asiakaskohtaamismallin jalkauttaminen
      2. Ympäristövastuullisuuteen panostaminen
      3. Asiakkaiden ohjaus oikeaan hoitoyksikköön mahdollisimman sujuvasti
      4. Asiakaskohtaamiseen ja –kuunteluun panostaminen kaikissa palveluissa

  

​ ​ ​
Kiitos hyvästä, potilaan huomioivasta ja laadukkaasta hoidosta koko henkilökunnalle. Hienoa että yhteistyö onnistui myös synnytysosaston kanssa odottavan äidin osalta. HUS Tukipalveluille kiitos myös hyvästä potilasruoasta.”

Kiitos ystävällisestä palvelusta hoitojaksoni aikana. Potilaskuljettaja oli erityisen mukava ja avulias”.
 Kommentit on saatu palautelomakkeista.