Asiakasta varten

​Asiakas on toimintamme keskipisteessä; oli sitten kyseessä potilasasiakas tai asiakas, joka tilaa palvelujamme. Asiakaskohtaamisten, palveluprosessien ja koko arvoketjun ohjaaminen vaatii paljon työtä ja tietoa kehittämistyön tueksi. Asiakas odottaa yhdenmukaista, sujuvaa ja nykyisin myös entistä henkilökohtaisempaa palvelukokemusta ja siihen me myös HUS Asviassa olemme sitoutuneet. Kuuntelemme asiakastamme ja panostamme asiakaskohtaamisiin. Asiakaskokemus syntyy kohtaamisissa, mielikuvissa ja tunteissa, jotka asiakas toiminnastamme muodostaa. Siksi meidän jokaisen rooli tässä työssä on erittäin tärkeä.

Osallisuus tuo uusia näkökulmia kehittämiseen

HUSissa potilaalla/asiakkaalla on mahdollisuus olla mukana kehittämässä potilaslähtöistä ja sujuvampaa hoitokulttuuria, tilojen käyttöä ja palveluita toimimalla asiakasraadin jäsenenä. Myös HUS Asviassa toimii aktiivinen asiakasraati. Lue toiminnasta lisää täältä.

 

Haluaisitko liittyä asiakasraatiimme? Ota rohkeasti yhteyttä koordinaattoreihimme! 

 

 Haluatko tietää lisää

 
​Koordinaattorit

Hanne Lehtinen
asiakkuuspäällikkö
040 668 2260
hanne.lehtinen(at)hus.fi

Päivi Liljendahl
asiakasvastaava
050 427 3004
paivi.liljendahl(at)hus.fi

Brita Sahros
asiakasvastaava
050 4287416
brita.sahros(at)hus.fi