Siirry pääsisältöön

Uutinen Julkaistu 30.10.2020 14.53

Tiedote Noonan käyttäjille: Maisa otetaan käyttöön 31.10.

Asiasanat:
  • Syöpäkeskus
  • syöpä

Potilaille tarkoitettu Maisa otetaan käyttöön Apotti-potilastietojärjestelmän käyttöönoton myötä.

Noona-mobiilipalvelu on käytössä tietyillä potilasryhmillä sairauden oireiden raportointiin ja tarvittaviin yhteydenottoihin syöpähoitojen ja -seurannan aikana. Näille potilasryhmille Noona on edelleen ensisijainen sovellus vointiin, syövän lääkehoitoihin ja leikkaukseen liittyvien asioiden hoitamiseksi. Ajanvarauksiin ja muihin asioihin Noonan käyttäjät voivat käyttää Maisaa.

Maisa on Apotti-potilastietojärjestelmää käyttävien kuntien ja HUSin henkilökohtainen, maksuton ja suojattu digitaalinen kanava ammattilaisen ja kansalaisen välillä. Maisan avulla potilas voi katsoa käyntikohtaisia potilastietoja, tarkastella ajanvarauksia, lähettää viestejä sekä vastata ammattilaisen lähettämiin kyselyihin esimerkiksi lääkityksiä ja esitietoja koskien.

Maisaan kirjaudutaan Suomi.fi-tunnistuksen kautta täällä. Maisa-mobiilisovelluksen voi ladata älypuhelimiin Google Playsta tai AppStoresta.

Vastaanottoajan peruutus soittamalla tai viestillä

Vaikka Maisan kautta voi peruuttaa vastaanottoajan, suosittelemme kuitenkin ensisijaisesti soittamaan tai lähettämään Maisan kautta viestiä sihteereille. Näin voidaan varmistua, että vastaanottoajanvarauksen lisäksi saadaan siirrettyä siihen liittyvät lääkkeiden peruutukset sekä kuvantamis- ja verikoeajat.

Lue lisää Maisasta tästä.

Katso esittelyvideot Maisasta:

Kysymyksissä liittyen Maisaan ohjeistamme potilaita olemaan yhteydessä omaan hoitavaan yksikköön.

Palaute

Löysitkö etsimäsi?

Kiitos palautteesta!

Kiitos palautteestasi!

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.