Siirry pääsisältöön

Uutinen Julkaistu 7.10.2021 13.19

Parasta asiakaspalvelua – Myrkytystietokeskukselle Asiakkaan ääni -palkinto

Asiasanat:
  • myrkytystietokeskus

Myrkytystietokeskus on voittanut Dun & Bradstreetin Asiakkaan ääni 2021 -palkinnon pienet ja keskisuuret asiakaspalvelut -luokassa. Asiakkaan ääni -palkinto on tunnustus ja osoitus siitä, että laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat lähtökohtana jokapäiväisessä työssä.

Myrkytystietokeskuksen farmaseutti puhelimessa

"Palkinto perustuu satoihin tuhansiin suomalaisten antamiin asiakaspalautteisiin koskien puhelimessa saatua asiakaspalvelua. Vertailussa on omat kategoriat pienille ja keskisuurille asiakaspalveluille sekä suurille asiakaspalveluille", Dun & Bradstreetin tiedotteessa kerrotaan. 

Voittava asiakaskokemus perustuu kohtaamiselle

Myrkytystietokeskukseen soittavat niin kansalaiset, terveydenhuollon ammattilaiset kuin mediakin. Usein soittajalla on tarve tarkoille ja yksilöllisille ohjeille. Joskus tiedolla on kova kiire. Myrkytystietokeskus saa kiitosta nopeudesta, asiantuntijuudesta ja kohtaamisesta, kertoo puhelinpalveluista vastaava proviisori Anna-Kaisa Eronen. Hyvän asiakaskokemuksen mahdollistavat osaavat ja sitoutuneet työntekijät.