Siirry pääsisältöön

Uutinen Julkaistu 30.12.2020 09.13

Hyvä asiakkaamme! Saat tammikuun laskusi viiveellä!

Asiasanat:
  • potilasmaksut

Potilaslaskutuksessamme on viiveitä. Viivästyminen ei edellytä sinulta toimenpiteitä, mutta se näkyy kahdella tavalla:

  1. Lähetämme sinulle tammikuun laskut helmi-maaliskuun aikana.
  2. Lähetämme myös muille terveydenhuollon yksiköille, esimerkiksi kaupunkien ja kuntien sairaaloille, heidän pyytämänsä tiedot maksukattoasi kerryttävistä tapahtumista heti, kun se on mahdollista.

Syy laskutuksen viivästymiseen on se, että olemme uudistaneet HUSin asiakaslaskutusjärjestelmää ja se otetaan käyttöön alkuvuonna 2021.

Pahoittelemme viivettä ja sen mahdollisesti aiheuttamaa haittaa!

Ystävällisin terveisin

Potilaslaskutus, HUS Asvia


Yhteystiedot
Puhelinpalvelu 09 471 78550 (arkisin klo 9 – 12) tai potilaslaskutus@hus.fi
 

Palaute

Löysitkö etsimäsi?

Kiitos palautteesta!

Kiitos palautteestasi!

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.