Hyvä asiakkaamme! Saat tammikuun laskusi viiveellä!
Asiasanat:Potilaslaskutuksessamme on viiveitä. Viivästyminen ei edellytä sinulta toimenpiteitä, mutta se näkyy kahdella tavalla:
- Lähetämme sinulle tammikuun laskut helmi-maaliskuun aikana.
- Lähetämme myös muille terveydenhuollon yksiköille, esimerkiksi kaupunkien ja kuntien sairaaloille, heidän pyytämänsä tiedot maksukattoasi kerryttävistä tapahtumista heti, kun se on mahdollista.
Syy laskutuksen viivästymiseen on se, että olemme uudistaneet HUSin asiakaslaskutusjärjestelmää ja se otetaan käyttöön alkuvuonna 2021.
Pahoittelemme viivettä ja sen mahdollisesti aiheuttamaa haittaa!
Ystävällisin terveisin
Potilaslaskutus, HUS Asvia
Yhteystiedot
Puhelinpalvelu 09 471 78550 (arkisin klo 9 – 12) tai potilaslaskutus@hus.fi.