Siirry pääsisältöön

Uutinen Julkaistu 10.9.2021 10.09

HUSin potilaslaskuja mennyt asiakkaille kahteen kertaan

HUSin sydän- ja keuhkokeskuksen potilaslaskuja on mennyt syyskuun alussa 530 asiakkaalle kahteen kertaan laskutuksessa sattuneen teknisen virheen takia. Vain yksi samanlaisista laskuista pitää maksaa. Asiakaspalveluun ei tarvitse erikseen ottaa yhteyttä.

Mikäli asiakas on ehtinyt maksaa saman laskun useaan kertaan, otamme asiakkaaseen yhteyttä ja pyydämme toimittamaan tilinumeron, johon voimme palauttaa ylimääräiset maksut.

Pahoittelemme tapahtunutta.

HUS Asvia
Talouspalvelut/Laskutus

Palaute

Löysitkö etsimäsi?

Kiitos palautteesta!

Kiitos palautteestasi!

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.