Apotin käyttöönotto Peijaksen sairaalassa

Apotti_kuva.pngUusi potilastietojärjestelmä Apotti  on otettu käyttöön Peijaksen sairaalassa. Sairaalan arki toimii normaalisti. 

Järjestelmään tallennetaan ja siellä ylläpidetään asiakas- tai potilasasiakirjoja ja niissä olevia tietoja.

Uuden tietojärjestelmän käyttö on iso haaste henkilökunnallemme. Alkuvaiheessa Apotin käyttöön totuttelu saattaa hidastaa asioiden hoitoa. Teemme parhaamme, hoidamme asiat kiireellisyysjärjestyksessä ja potilasturvallisuudesta huolehtien.

Kiitämme kärsivällisyydestä!

Päivystysapupuhelin auttaa päivystyspotilaita

Päivystyspotilaita pyydämme ottamaan yhteyttä päivystysapupuhelimeen numerossa 116 117. Numerossa vastaavat terveyden huollon ammattilaiset, jotka auttavat arvioimaan, onko päivystykseen saapuminen tarpeellista.

Päivystysapupuhelimesta 116 117 saa myös tietoja päivystyksen jonotustilanteesta. Mahdollisissa Peijaksen sairaalan ruuhkatilanteissa päivystyspotilaita voidaan ohjata toisiin sairaaloihin, joissa odotusaika on lyhyempi.

Tiedote 12.11. klo 12:

Arki Apotin kanssa alkoi rauhallisesti Peijaksessa

 

 Lue lisää Apotista

 
Apotti_Logo_lev160.png