Sydän- ja keuhkokeskuksen saama palaute ja kehittämistoimenpiteet

Sydän- ja keuhkokeskuksessa on vuoden 2018 aikana vastattu eri tavoin asiakkaiden ja potilaiden antamiin kehittämisideoihin. Palautetta on käsitelty muun muassa osastoilla ja asiakasraadissa. Esimerkkejä saaduista palautteista ja kehittämistoimenpiteistä:

Palautelaatikoita uusittu

 
Osastoilla olevia palautelaatikoita on uusittu hankkimalla lukittavia laatikoita ja sijoittamalla ne näkyvälle paikalle oven viereen.
 
 

Potilaat kiittävät hoidosta ja kohtelusta

”What a wonderful hospital with professional and friendly staff. Thank you so much everyone”

“Bra sjukhus, trevlig ock kunnig personal, fått utmärkt vård”

”Sairaanhoitajille kiitos piristävästä asenteesta. Muistettiin, että elämässä on muutakin kuin sairaus.” 

 
 Kommentit on saatu käyttäjiltä kerätyistä palautelomakkeista.
 

Medialaitteiden käytettävyyttä parannettu

 
Potilaishuoneissa olevien medialaitteiden käytettävyyttä on pyritty parantamaan lisäämällä saataville medialaitteisiin yhteensopivia korvakuulokkeita.
 

Siivoukseen käytettävien aineiden merkitsemiseen kiinnitetty huomioita


Laitoshuollon kanssa on sovittu siivoukseen käytettävien aineiden sijoittelusta ja merkitsemisestä potilaiden käyttämissä tiloissa.
​​