Viisi ateriaa päivässä

Aamiainen (arkisin klo 7.15 - 8.15, viikonloppuisin klo 7.45 - 8.45)
- valintasi mukaan: puuro / velli / viili, tumma / vaalea / näkkileipä, margariini / voi, rasvaton maito / ykkösmaito, kahvi / tee,
vaihdellen juusto / liha- / makkaraleikkele, joka aamu tuoreita vihanneksia ja tuoremehua
 
Lounas (arkisin klo 10.45 - 12.15, viikonloppuisin klo 10.45 - 12.15)
- päivittäin vaihteleva pääruoka: liha / kala / kana / kasvis, perunaa / riisiä / pastaa, toisinaan lämmin kasvislisäke, tuoresalaatti. Lisäksi valintasi mukaan: tumma / vaalea / näkkileipä, margariini / voi, rasvaton maito / ykkösmaito /rasvaton piimä / kotikalja / vesi
 
Iltapäivän välipala (arkisin klo 13.30 - 14.15, viikonloppuisin klo 13.45 - 14.15)
- vaihdellen esim. hedelmiä / rahkajälkiruokia / jogurttia / kiisseliä / nektaria tai kahvi / tee ja kahvileipä
 
Päivällinen (arkisin klo 15.45 - 17.15, viikonloppuisin klo 16.15 - 17.15)
- päivittäin vaihteleva pääruoka: liha / kala / kana / kasvis, tuoresalaatti, jälkiruoka (vaihdellen kiisseliä / hedelmäsalaattia / rahkajälkiruokia / jäätelöä / ohukaisia / jäädykkeitä / hyytelöitä). Lisäksi valintasi mukaan: tumma / vaalea / näkkileipä / sämpylä, margariini / voi, rasvaton maito / ykkösmaito / rasvaton piimä / kotikalja / vesi
 
Iltapala (arkisin klo 18.45 - 19.15, viikonloppuisin klo 18.45 - 19.15)
- vaihdellen tumma / vaalea / näkkileipä / sämpylä / karjalanpiirakka, juusto / liha- / makkaraleikkele, margariini / voi, joka ilta tuoreita vihanneksia ja tee
 
Energiaa:
Aamiainen: noin 400 Kcal (1.7 MJ)
Lounas: noin 600 Kcal (2.5 MJ)
Välipala: noin 100 Kcal (0.42 MJ)
Päivällinen: noin 500 Kcal (2.1 MJ)
Iltapala: noin 200 Kcal (0.8 MJ)